Nabór na stanowisko Kierownika Dziennego Domu „Senior +” w Limanowej


Urząd Miasta Limanowa ogłosił nabór na wolne stanowisko pracy, poszukując kandydata na Kierownika Dziennego Domu „Senior +”. Miejsce pracy znajduje się przy ul. Spacerowej 8 w Limanowej, a zatrudnienie odbywa się na pełen etat. Wymagania dotyczące kandydatów obejmują m.in. obywatelstwo polskie oraz wyższe wykształcenie z zakresu organizacji pomocy społecznej.

W ogłoszeniu zwrócono uwagę na niezbędne kwalifikacje, które powinni posiadać potencjalni aplikanci. Oprócz wykształcenia, konieczny jest co najmniej pięcioletni staż pracy oraz dobra znajomość systemów komputerowych i pakietu MS Office. Preferowani są również kandydaci z dodatkowymi umiejętnościami, takimi jak wiedza z zakresu zarządzania finansami publicznymi oraz umiejętność rozwiązywania konfliktów interpersonalnych.

Zakres obowiązków na nowym stanowisku obejmować będzie m.in. zarządzanie majątkiem jednostki, ustalanie rocznego planu finansowego oraz koordynowanie działań dla seniorów. Pracownik będzie odpowiedzialny za zapewnienie odpowiednich warunków pracy i realizację zadań statutowych Dziennego Domu. Aplikacje można składać do 13 czerwca 2025 roku, a szczegóły dotyczące procesu rekrutacyjnego dostępne są na stronie urzędu.

Źródło: Urząd Miasta Limanowa


Oceń: Nabór na stanowisko Kierownika Dziennego Domu „Senior +” w Limanowej

Średnia ocena:4.81 Liczba ocen:9


Zobacz Także