Burmistrz Miasta Limanowa ogłosił daty oraz szczegóły dotyczące wyborów do Miejskiej Rady Seniorów, które będą się odbywały w lutym 2025 roku. Wyborcy będą mogli zgłaszać swoich kandydatów do 6 lutego, a sam proces wyborczy zostanie zorganizowany 13 lutego. W skład rady wybierze się 11 przedstawicieli seniorów oraz osób związanych z działalnością na rzecz osób starszych. W artykule przedstawione zostaną kluczowe informacje dotyczące nadchodzącego wydarzenia.
Wybory do Miejskiej Rady Seniorów w Limanowej zaplanowano na 20 lutego 2025 roku. Na to wydarzenie zwołano Zgromadzenie Seniorów, które odbędzie się 13 lutego o godzinie 12:00 w sali Urzędu Miasta przy ul. Jana Pawła II 9. Wybory te mają na celu wyłonienie 11 członków reprezentujących seniorów oraz organizacje działające na ich rzecz.
Termin zgłaszania kandydatów do Miejskiej Rady Seniorów ustalono na 6 lutego 2025 roku do godziny 12:00. Formularze zgłoszeniowe mogą być składane w dzienniku podawczym Urzędu Miasta Limanowa. Kandydaci będą znani mieszkańcom, gdyż ich nazwiska zostaną opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej miasta. Dodatkowo, Rada Miasta wyznaczy swoich przedstawicieli w drodze uchwały do końca stycznia 2025 roku.
W skład komisji odpowiedzialnej za przeprowadzenie wyborów weszli przewodnicząca oraz dwaj członkowie, którzy uzyskali pełnomocnictwa do przetwarzania danych osobowych w tej sprawie. Zgromadzenie Seniorów będzie prowadzone przez Panią Justynę Tokarczyk, która pełnić będzie rolę prowadzącego obrady. Ustanowienie Miejskiej Rady Seniorów ma na celu zacieśnienie współpracy z seniorami i ich lepszą reprezentację w lokalnych sprawach społecznych.
Źródło: Urząd Miasta Limanowa
Oceń: Ogłoszenie o wyborach do Miejskiej Rady Seniorów w Limanowej
Zobacz Także